Rese feber :)

Vi ska åka till Åre om ca 2-3 veckor! jiii vad skoj.
Ska åka o hälsa på min syster som bor där o hon ska bjuda på en natt på hotellet hon jobbat på Holiday Club med bad & bastu :)







Ska bli så roligt o skönt att komma bort lite o slappna av, sen tänkte jag kika lite på vad dom har att erbjuda för spa behandlingar o bara ligga där o njuta :) Mys mys


Gaaah vad jag längtar! hoppar nästan jämnfota här haha :)

Ca 2 timmar kvar o jobba ikväll så får jag gå hem o ta en snabb dusch o sova för har morgon passet imån så hinner nog inte få så mycket sömn skulle jag tro.

O så kommer ju min lilla prinsessa hem imån vad glad hon ska bli o få åka till moster o busa o killa henne hihi men kommer säkert bli lite strul uti katten då hon kommer vela ha med sig den till åre o de går ju inte, orka ha en katt i bilen 8 timmar :) näe de får bli en katt vakt istället.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!