Pling plong PLING PLONG

Vem tusan uppfann denna lilla irriterande o mest nerv killande pling plong?

Kan inte ha varit en tjej inte :)

En man som var både döv o lat o ja allt möjligt.


 


Våran pling plong åker då ner idag huhu orka lyssna på den pling plong så reser man på sig pling plong ja ja jag kommer pling plong pling plong pling plong osv osv gah säger jag då bara man har ju lust o strypa personen bakom dörren innan man ens hunnit fram! räcker att man plingar en gång så stort hus har nog inte många att man missar ljudet!

Näe hemma hos oss får man knacka från och med idag :)

Strax blir det korvstroganoff a`la marissa blir en spännande upplevelse :) finns nog ingen som e kassare än jag på o laga mat om de inte e direkt från påsen o man bara ska tillsätta vatten heh.
Huset fullt med ungar har vi oxå hela grannskapet så de e liv o rörelse här hemma :)
SNart borde väl äldre hjärtat oxå komma hem han e o lagar våran "nya" bil så vi tar oss till Åre!

Tusan vad jag längtar jiiii, och imån har jag bara work 7-15 sen gör jag lång helg, hela 3 dagar.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!