Måndags tråk

Tjihiihi tusan vårat nät har svammlat igen o börja funka först idag blir ju smått frustrerad på detta.

Lördagen såg ut så här: (även om jag hade helt andra planer)

Work 7-15 kom hem och inväntade lillan, åkte o handla kom hem o åt, skulle vila lite på soffan vid sju vakna klo 8 söndag morgon :D wiii vilken lördag ;)

Men söndan var hel mys, åkte till parken med lill hjärtat jag o honey med varsin rykande kopp take away kaffe ( som inte smakar så gott :) ) massa kläder o gott humör.




Och denna tyckte nog mamma var ännu roligare än jossa :)



Haha jag var lite rädd att den skulle braka ihop när jag åkte med den, men icke vilken tur jag hade :)

Sen så sålde vi en av våra bilar till ett väldans bra pris så nu e vi en bil fattigare men plånboken e fetare :).


Idag har jag bara jobbat o slitit o blivit mobbad som vanligt då av våran chef Linnèa funderar på o ringa facket men tjaaa jag ska nog överleva ;) haha näe skojja bara svamlat på jobbet som vanligt :)

& Frasse maten får jag ju inte glömma! Mmm nice o skippa max för en gångs skull hihi.

Nu väntar vi på älskling som åkte iväg för o avsluta bil affären sen blir de bara dusch,tv,te o nanna.


Kommentarer
Postat av: Linski

Hahaha :D vi kallar ju det för "ömsesidig" mobbing asg

2010-10-01 @ 21:12:08
URL: http://string.blogg.se/
Postat av: Me

Vad då ömsesidig? ;) jag mobbar aldrig haha

2010-10-02 @ 18:40:44

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!