Last day men en ny start

Tjooo vad jag e uppe i varv :)
Blivit alldeles för mycket kaffe idag, skakar...
Veckan har gått skit fort o idag var min sista dag på jobbet officiellt så nu gör jag "helg" ska jobba ännu lördag eftermiddag sen får vi väl se hur mycke jobb som erbjuds.
Crap måste börja söka arbete, en av mina favorit sysslor ;)

Jag har shoppat som en galning denna vecka, skor,jacka,tröjor, underwear ja you name it gardiner m.m så nu e jag glad några dagar igen haha.
Krävs inte mycket för att göra en dam på bra humör,en fet plånbok e allt som behövs haha


Funderar på vad jag ska hitta på under tiden jag väntar på lillskrutten o stinky, smått hungrig men ingen idé o laga mat innan dom e hemma.

Hade en toppen helg, var o parta lite med Linda i fredags blev en kul kväll med kanske en aning för mycket alkohol, A-lags varning där hahaha näe skämta bara men mådde hur bra som helst på lördagen men söndag o måndag morgon fick jag sota för shotarna o drinksen urk.

Nu ska jag tvätta alla mina nya kläder så dom e klar för användning sen :)

Only 5 dagar kvar tills vi drar iväg till Åre!



Kommentarer
Postat av: mipu

Vem ä Stinky? :D

2010-09-30 @ 17:35:10
URL: http://mariamatilda.com
Postat av: me

Nå men ville :D

2010-10-01 @ 07:40:52

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!