Glam glam glammigt

Dag 8 av mitt arbetspass idag wiii snart lite ledigt :) Me like!

Provade mitt nya hår igår o detta blev resultatet :

Väldigt simpelt o sätta de på plats trodde man skulle få böka som tusan tog bara 2 min så var de klart :)
Har bokat tid hos frissan på fredag för lite mer slingor o fix av utväxten samt klippa pannluggen lite igen den växte ju ut så fort.
Kanske de blir lite shopping samtidigt e ju så sugen på nya kläder o grejer.
Damn våra gardiner som vi beställde för över 3 veckor sen har ff inte kommit :S ska nog kika in på tyghuset o höra efter vad de e som tar så länge vill ju ha mitt turkosa nu på en gång blir ju så fint!

Hi hi Gunilla börjar bli lite friends med hunden nu men mellan varven måste den leka allanballan ännu haha så roligt vilken minifilur hon e :D

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!