AAaaaaatjooooo!

Damn vad jag e förkyld!
Var ju sjuk hela förra veckan i feber o dåligt allmäntillstånd o den här veckan har jag blivit så förkyld så de känns som att jag dör snart fy tusan säger jag då bara.
Känns tung att gå o jobba, nyser o snorar som bara den,känts hela veckan som att man inte orkar men har släpat mig till jobbe ändå, orkar inte sitta hemma o hänga o än kan jag stå upp iaf :)
Nu har jag bestämt mig!
Blir ett par UGG`S! Tänker inte vara sjuk nå mer o om dom e varma så what the fuck haha.

Roligt , När man var yngre tänkte man så här:

Skit samma om de e kallt bara de e snyggt!
Nu:
Skit samma om de e snyggt bara de e varmt!

Så jag hoppas ugg´sen håller de dom lovar! Värme :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!