Under konstruktion

Tjoooo.
Var ett tag sen sist jag skrev, har gjort en ny blogg på wordpress men den blir inte som jag vill så den e under konstruktion fortfarande så jag fortsätter blogga här en stund till :)
Om den nu nånsin blir klar haha e så dållig på alla htlm koder o css så jag behöver nog lite hjälp.
Vill inte ha en vanlig blogg som alla andra har utan en lite mer personlig så vi får se vad som händer.
Trivs bra med min blogg.se men de finns inte så mycke att göra på den wordpress har mer möjligheter.

Har hänt lite grejjer med huset senaste veckan har rivit hela övervåningen



De grå e ny målat o vid räcket o där de e blått smälls en vägg upp så de blir walk-in closet från vårat sovrum :)
Den andra dörren går man in i vårat sovrum väggen emmellan tas bort.



Väggen borta ännu förådet som ska bort







Sovrummet



Hela huset e upp o ner känns det som men börjar komma en bra bit på vägen nu e väggarna på plats o till helgen ska vi gipsa o spackla så kan vi nog börja lägga golv o tapeter nästa vecka :)

Lillans sovrum blir på vänster sida o mys rum på höger som man kommer till direkt man går upp för trappan blir nå små fåtöljer o en tv o sånt där lite allti i allo hall :)





Idag ska jag åka o beställa tapeterna till vårat sovrum, blev inte den tapeten jag tänkt mig då den såg skit ful ut in real life färgen var inte alls som jag tänkt mig så detta e tapetan som kommer i vårat sovrum som en fond vägg


Från borås tapeter graden sen blir resten av väggarna antingen silver elr vit lutar mot silver o jag har hittat jätte fina gardiner redan o matta o prydnads grejs ooh så fint det kommer bli o saknar våran säng himmel som älskling gjort har inte haft den på plats på över ett halvår nu eftersom att vi har så litet sovrum just nu men våran nya blir jätte stor så vi får se hur de går o inreda det fint utan att de ser för tomt ut då jag inte vill ha massa grejer där.

Lillans rum blev svårt med tapeter då hon e fem :S först tänkte vi tingeling tapeten o så lila glitter tapet , sen ville hon ha den rosa döskalle tapeten men jag tror inte hon kommer vela ha det så länge till innan hon blir för "stor" så vi kom fram till att vi ska måla hela rummet bara i ljus rosa o sätta en bård som vi hitta med lite hjärtan på då dom e lätt o ta bort sen när vi vill göra nytt.
Gillar inte bårdar egentligen men då blir det nåt på väggen iaf el så köper vi nå snygga shabloner får se :)

Mys rummet kommer gå i en grå rosa ton från eco sand collectionen hmmm den e lite svår o förklara men var väldigt fin o då panelen som sitter på en bit av väggen målades grå kommer de nog bli jätte snyggt o så ska de in vita fotöljer o sånt mys pys :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!