I think i have a disease! shopaholic?

Nu har jag gjort det igen!
Kan som inte låta bli aj aj aj på mig men jag behövde faktiskt ett nattlinne o pyjamas byxor o sen ett par jeans o nya toppar så de så :)


Men jag har kommit fram till att de måste var nån slags sjukdom så jag kan inte hållas ansvarig för mina handlingar punkt, :)

Jag var o beställde tapeten idag, blev inte biligt gick på nästan 4000kr några ynka rullar men fina var dom så nu längtar jag efter att få sätta dom på plats.

Satt o fundera på om man skulle ta en sväng till stan idag med babesen o ta en öl men jag vet inte riktigt än måste nog se med herr honey vad han säger om saken så här efter mitt shoppande men iii skojsigt var det, hitta massa fint.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!