Dreams comes true whit a walk-in closet

Hihi nu e det klart!
Har bestämt plan lösningen till över våningen och jag får en stor walk-in closet damn jag e glad :)
Haha kommer nog innom kort börja riva väggar o slå upp nya jej.
Vårat nya sovrum kommer vara dubbelt så stort som vårat nuvarande + garderoben.
Har en vision redan men har inte ännu kommit fram till vad det blir för färg i själva sovrummet vill ha en väldigt lugn o jordnära atmosfär där men min garderob kommer bli pink o lila love the colours.


Hitta lite inspiration till garderoben på nätet


Lite annorlunda of course men färgerna samt skohyllan älskar jag!
Ingen prickig bänk kommer det vara och ena väggen då de e ganska stort kommer bestå av spegel vägg så jag kan dansa runt där inne haha :)

Funderar på denna tapet o färger elr något åt det hållet iaf till själva sovrummet lite kall färg men lugn

 

SIlver & blått sovrum med en färgsprakande garderob ska fundera vidare men lutar åt det hållet.

Tusan var ju igår och köpte tapeterna till hallen givietvis räckte det inte helt, bara en liten bit som blev kvar så de e bara att åka för femtioelfte gången och köpa en till rulle :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!