Tyson??

Kääk var till både sjukgymnast och arbetsterapeut Vilka oxå konstaterade nervskador..
Jag hade risk för skador på händer då de fattas normal känsel i händerna blää blää så nu får jag gå runt o se ut så här:


Vet inte riktigt hur jag ska vänja mig vid att ha på mig dom hela dagarna o hur jag kan gömma dom.. Ser ju ut som Mike Tyson elr nå hehe noot cool..
Hoppas dom kommer fram till nå mer vettigt snart, hade för korta muskler i nacken oxå så de skulle dom kolla upp om de orsakar nervfelen till händerna då allt hänger samman men ont i rygg o nacke har jag sällan så jag tror inte det men kolla upp det får dom gärna göra...
Ska försöka hitta på nån lätt lunch åt mig o lillan samt något roligt att göra senaste dagarna har gått ut på läkar besök, tråkiga möten o rep o städ här hemma och imån nalkas det jobb.

By the way... Mascaran sög fett röv haha blev spindel fransar ful fult!



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!