Tänd ett ljus i fönstret för dom som avlidit av droger/alkohol

Jag har tänt ett ljus även fast jag e på jobbet har ni?
E så många som dör årligen av skiten, har förlorat många vänner längs åren och hoppas på ett slut snart men de e väl önsketänkande skulle jag tro...


Damn var till läkaren i veckan oxå pga mina händer... har en nervskada så vi får se om mina händer någonsin blir bra..
Måste sluta röka som jag nu planerat ett bra tag men fick lite pusch av läkarn då han sa att rökningen förvärrar nervskadan så jag ska få träffa en avväjnings doktor tihihi hoppas det funkar bläää för rökning..

Snart e våran övervåning helt helt klar :)
Älskling e hemma och fixar det sista med spackling o sånt sen e de bara o dra på ett lager med färg och grunda sen smälla upp tapeten o lägga golv jiiiii


Nu ska jag ta en sista kopp kaffe för ikväll bara 3 timmar kvar av passet så ska jag hem o pussas lite innan nanna dax.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!