Söndags frusen

Sitter på jobbet o väntar på att tiden ska gå... men just nu känns en sekund som en minut o en minut som en hel timme.
Så jädras frusen jag e och hungrig, borde gå o kika i köket om de finns nå mat men äsch vad jobbigt haha känner mig så positiv idag :)

Ooh vad skönt får igång bilen imån igen jiii honey har ju vart hemma en vecka nu så vi har struntat i o byta till vinterdäck till min bil men imån åker han o jobbar igen så jag kan ju inte sitta strand satt haha blivit alldeles för lat på o gå sen jag fick brum brum tihi.

Har 3 dagars ledighet framför mig, ska bli så skönt o bara slappa efter ett 6 dagars pass.. elr slappa blir de väl direkt inte då jag har massa möten och måste fortsätta fixa hemma.
Imån tänkte jag börja riva toaletten på övervåningen o bli av med den piss gula tapeten o orange plast mattan :)
Har målat i morse IGEN den ena väggen där uppe, vi verkar inte riktigt kunna bestämma oss för vilken färg det ska bli redan 3dje färgen men nu får den bli vit, vitt e fint o passar allt så nu ger jag upp! :)
Bilder kommer snart.

Ska börja tjorva med det sista för idag och planera hemresan damn o så missa jag ju gossip girl nu ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!