Sauna ♥

Brrrr vad frusen jag e idag!
Tänkte ta och värma bastun ikväll
och ta en öl elr två :)
Välförtjänt tycker jag.


 

Jobbade kväll igår så lördan gick bara ut på jobb och sova.. Vad myys det var o vakna i morse till massa snö!
Helt vitt på marken var det och e fortfarande, var dock inte lika roligt när vi skulle åka o handle o det var kallt o jäkligt men de får gärna snöa lite till o sen räcker det :)

Ville har vart så duktig idag oxå fått klart nästan helt min walk-in closet tihihi vad skoj snart kan jag börja fixa o dona där så de blir riktigt nice


Nu ska vi fixa middag sen blir det att bara chilla med bastu, öl och levande ljus mys.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!