Prince of persia lika med bakis lördagsmys

Börjar äntligen känna mig som en människa igen efter går dagens dansande :)
Fattar inte att jag mått så dåligt idag som jag gjort då jag bara allt som allt tog 8 öl igår blurp o bläää.
Nu har vi iaf laddat upp med kebab,chips och cola samt filmen prince of persia the sands of time som vi ska se om en timme elr två ska bara måla taket ett varv så kan vi börja lägga tapeter imån :)))))))))

I`m so f***ing happy!

By the way.. jag e brunett again


Jag vill ju ha dipp till chipsen oxå! Måste nog iväg en snabbis till affären innan de stänge annars blir jag utan o det går ju inte.

Trevlig lördags kväll åt er alla

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!