Med sorg i hjärtat...

Igår var en tung dag... En av mina vänner begravdes bara 26år gammal..
Jag har nog inte fattat riktigt ännu heller att Mia inte kommer tillbaka.. att jag aldrig mer får se henne elr ha timlånga samtal..

Igår skulle man tända ljus för dom man saknar, ljuset var till Mia.

På begravningen spelades Eric Claptons Tears in heaven:

Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Would you hold my hand

If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down

Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please


Beyond the door

There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more...
Tears in heaven

Would you know my name

If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don't belong
Here in heaven

Cause I know I don't belong

Here in heaven




Var en jätte fin begravning och minnestund, familjen hade gjort bildklipp av henne och satt runt vid borden.
Jag var som i en dvala, jätte konstigt som att jag var där men ändå inte, tror jag fortfarande är så chockad och inte vill tro på det som hänt.
Tankarna snurrar fortfarande och när jag stod där vid kistan höll jag på att få ett hysteriskt gråt anfall kunde knappt andas det snörde sig i magen, är glad att jag inte var ensam, Maria och Linda stod med mig och Linda hjälpte mig att lugna ner mig usch så hemskt det är med så unga som dör fattar inte varför??
Är så glad att jag fick känna henne dom här 10åren och ha henne som vän.
Mia lever kvar i våra hjärtan och minnena är många.

R.I.P
Mia Johansson


Kommentarer
Postat av: Cami



Tack för att ni kom igår <3

2010-11-27 @ 21:19:15
URL: http://guaparubio.blogg.se/
Postat av: Me

2010-11-28 @ 09:13:50
URL: http://sunshinedelux.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!