Kvällsmys m. illamående

Url vad jag mått dåligt hela dagen!
Trott seriöst att jag åkt på vinterkräksjukan huuuu... Men har inte kräkits än men rapat äckliga svidande rapar hela dagen (Äckelpäckel!) har intagit soffläge hela dagen/kvällen och bara myst med mina ny inhandlade tofflor o jul ljusen :)


Mina fin fiina tofflor ser ut som bigg foot hihi.. Ska nog inhandla ett par vita oxå bara för att och ifall att dessa råkar gå sönder elr något, e ju så varma o sköna :)
Fick upp julstjärnorn oxå efter många om och men pga illamåendet väldigt fint blev det.
Usch kan inte detta gå över jätte jobbigt att må så här hellre att de bryter ut nå maginfluenssa så man blir av med skiten elr så vill jag må bra.NU.

Näe nu ska jag lägga mig o vila en stund till innan nanna dax :)
Trevlig lördagskväll på er alla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!