Ingen sovmorgon

Tjooosan..
3dje lediga dan idag och ingen sovmorgon har jag fått... blää då.
Vart massa möten o måsten hela veckan på månarna.

Tänkte ta o börja gör mig i ordning, smink,kläder,hår.

 

Köpte igår en ny mascara igen för femtioelfte gången Maybelines falsies volyme express hoppas på att den e bra då jag inte hittat nån bra mascara på säkert 1 år! Brukar annars använda Loreal´s smink.

Tips på bra mascaror??

Köpte oxå Garniers hudvård o måste säga billigt e bättre än dyrt! Köpte först den gröna då en kompis sa att dom e jätte bra o den funka fin fint fast den bara kosta ca 30 spänn på rusta haha!

Men jag blev lite röd av den så jag köpte den rosa för känslig hy o nu har jag baby len hud och helt jämn o fin :) En vinnare rakt av!

Strax ska jag iväg till sjukgymnasten uti mina händer.. hoppas verkligen på att dom får iordning dom o fort oxå. Sluta röka har jag heller inte gjort tviii men på måndag har jag satt ett slut datum så jag håller tummarna för att jag klarar det!

Före och efter bilder på äckel toaletten där uppe haha

 

Före



Efter




Inte helt klart måste sätta golv o skåp o hyllor på plats ännu det tänkte jag göra idag efter sjukgymnasten men skillnad tycker jag det blev iaf :)
Lite spånigt handfat oxå :) usch vad mycke städande det är!
Ibland känns det som att inget blir klart någonsin.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!