Hoppsan!

Har ju gått flera veckor sen jag sist blogga... :)
Har haft så väldans mycket att göra så jag glömt bort bloggandet helt men nu ska det bli ändring på det .. hoppas jag.

Halloween var skit rolig! Blev dock inte den outfiten jag beställde då den var lite väl naughty for me haha.
Var lite för party hos Lottis med hela gänget

Bunny & Devil

Pinuppa & Devil


Zlatan var oxå med



Min Chopplin


Och massa mer, datorn laddar upp bilderna så sakta usch..
Blev massa karaoke sjungande drickande av blå spökdrinkar och skratt :)
Kvällen fortsatte sen på krogarna med hela gänget förutom Micke o Marika då som hade en alldeles egen spännande kväll hahaha i regnet efter första krogen :) tror dom flesta fick i sig en elr två drinkar för mycket men kul hade vi.

Tusan vad skönt honey ska ha semester hela nästa vecka så får vi fixat färdigt det sista av övervåningen och kan flytta upp!
Längtar.

E jätte sugen på att åka o handla jul stuff e ju såå mysigt o förra året hade vi knappt något hemma när vi ändå fira jul på annat håll men i år ska vi banne mig vara hemma o dricka massa glögg o äta god mat :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!