Fredag

Äntligen fredag!
Honey jobbar bara idag sen e han ledig 1 vecka så vi hinner fixa med allt.
Blev så less igår då jag märkte att vi fått en vattenskada... var ju bara det som fattades men vi hoppas på att den ska gå på dolda fel då den e i lillans rum på nedrevåningen o det går inga rör elr liknande där o så e de ett sovrum ovanför så de e lite konstigt varifrån den kommit.
Misstänker att de e gamla ägaren som råkat göra någon miss med fasaden när han gjort om och att det då börjat läka in, isf behöver inte vi stå för kostnaderna o slipper göra det själv oxå.
Så håll tummarna!

Lite typiskt ändå då vi bara för nån månad sen fixat fint i hennes lekrum o nu måste allt rivas så de känns som att man kastat pengar i sjön.
Men nu ska jag inte vara negativ utan ta det med ro o hoppas på att allt löser sig till det bästa :)

Jag vill ha ett jobb... vart ledig hela veckan nu o jobbar bara imån o sen nästa vecka några dagar men de ger ju inte så mycket.
Finns inga jobb lediga här heller men kikar ändå igonom utbudet varje dag ifa de skulle dyka upp något :)



Ska till doktorn nästa vecka uti mina händer kääk dom misstänker reumatism  usch jag hoppas verkligen jag bara har en inflamation som gått för långt då jag jobbat hela sommaren o vägrat gå till doktorn för jag har vart rädd o bli sjukskriven.
Men nu har de gått så långt att jag inte kan sova på nätterna utan vaknar av att händerna domnat bort o det sticker o drar o har sig, obehagligt tidigare hade jag bara ont som tusan o hade svårt att greppa saker o lyfta som jag gjorde hela sommaren ändå i serveringen fast de gjorde ont, var rädd varje gång att jag skulle tappa grejerna tankarna var kasta inte tappa inte kasta inte tappa inte :) borde nog ha vart smartare o gått redan då o kolla upp men jag hoppas dom kan fixa till dom nu ist.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!