Fredag & ledig hela helgen

Mjau med fredag!
Jag e ledig hela helgen, länge sen sist och trött som tusan e jag, legat på soffan säkert en timme redan.


Skulle behöva pallra mig upp o börja dra iväg men ligger nog här en ministund till...
E så lugnt idag så här på morgonen, brukar vara fullt ös med min lilla prinsessa och djuren men lillan har åkt till sin pappa och hunden och katten ligger o sover ännu! :)

Bästisar delar på allt tom maten

Saknar mitt lilla hjärta helt otroligt mycke känns som att jag knappt hunnit träffa henne på flera veckor när vi haft så fullt upp med huset o hon åkte till sin pappa 2 dar tidigare än hon brukar

hihi ingen har en lika fin unge som jag!

Hon hade mode visning i onsdags o detta blev resultatet:

haha var så roligt, stackars hund men den verkade bara glad av att bli ordentligt ompyslad :)

Näe nu måste jag dra men trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: MariaMatilda

Haha ;D

2010-11-19 @ 09:21:37
URL: http://mariamatilda.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!