Vappen över äntligen måndag! :)

Usch har legat sjuk pga fredagen ända tills idag haha var en lite annorlunda valborg!
Men skoj som tusan.
Jag och älskling vaknade på hotellet i finland lördag morgon just innan det var dax för utcheck.
Vad vi gjorde där har jag ingen aning om var nog för trötta för att åka hem :)
Kan ju säga att jag var inte så pigg o glad på o börja åka hemåt, tom taxichaffören fick sig en utskällning av mig.
Har aldrig mått som jag gjorde efter fredagen!
Först var jag rädd för o dö sen blev jag rädd att jag inte skulle dö så dålig var jag haha.



För fix o röka     Vappu pussar






Honey smakar Evas       öhhrrm hmm haha

Specdrink :D




Finner inga ord!




Bevis på vem som tog lappen! :D

brukar vara lite skilda meningar sen när man väl ska hämta jackorna ;)



Tur att jag var ledig ännu idag så jag får vila upp mig lite till.

Idag tänkte jag bara städa o slappa hela dagen imån börjar jobbet.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!