Sunshine

Go kväll :)
Solen skiner idag vad skönt... var o jobba 9timmar e helt dead fattar inte hur jag kan vara så trött..
Vad pinsamt svimmade på jobbet idag haha länge sen jag svimmat sist så det var ju pinsamt gästerna trodde nog först jag var full el nå :D
Var till läkaren oxå idag eftersom att jag haft nå konstig torr fläck säkert ett halvår på hakan o den har blivit värre o hjälper inte med salva så jag fick penicilin kur mot det och hoppas att jag blir av med eländet.

Sandra e o leker med jossa nu, tänkte börja skjutsa hem hon snart så vi kan börja göra oss iordning för sängen.
Men först ska jag se vampiers diaries innan de e dax o nanna :)
Har varit så glad nu när solen börjat värma enda som varit e att jag e konstant trött, lite järn tabletter borde väl göra susen.

Ni får ha en bra kväll gott folk.




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!