Måndag och ledig! :)

Jag e ganska uttråkad.. vaknade så jäkla tidigt idag även fast jag har en ledig dag.
Inte ens fint väder har vi, 10+ bara så jag fryser.
Idag tänkte jag faktiskt åka o shoppa :) Lite nya skor och koftor till kvällarna när de ff e kallt ..
Helgen gick ju så snabbt när jag jobbade ända till lördag kväll så de blev inte mycke gjort.
Vi åkte till honeys mommos stuga en sväng som inte ligger så långt härifrån men stannade bara ett par timmar, blev så pissnödig o det fanns bara ett utedass bläää hahaha.
Tror mommon där tyckte att jag var lite av ett betong barn när jag inte ville gå dit usch *ryser* :D

Hur många av er skulle gå på ett utedass?? e de bara jag som e löjlig och tycker att dom e så vidriga?



(Ej deras bild tagen från nätet)

blä blä blä :)

Nu ska jag kasta i mig lite mer kaffe o så mascara så blir det shopping!

Uppdaterar mer senare

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!