Jag klarde det!!!! :D jippie

Jeej jag klarade teori provet! ÄR sååå glad var så jäkla nervös så jag trodde jag skulle spy o svimma haha nu e de bara uppkörning kvar:)
Trodde inte jag skulle klara den har jobbat en vecka nu mellan 10-12 timmar per dag har inte hunnit läsa nästan alls!
Har inte ens hunnit blogga om något huvva fyy med mig.

Rocka billy var skit bra! kom ganska mycke folk även fast det var erotik mässan samtidigt och inga större intriger hände heller.
Ett lite större bråk  hände medans jag stog emellan ( o jag e inte direkt så där jätte stor) så dom såg nog inte mig när jag stod där med brickan i handen full med drinkar när dom brakade in i mig.
Fick lite pipi då jag ramlade tvärs över ett bord med massa öl flaskor oxå + att jag hade brickan så jag lega där underst med massa glas splitter överallt.
Tur att vakten var stor och stark o kunde kasta bort fyllisarna o lyfta upp mig därifrån :D my hero ;)

Nu ska jag dricka lite kaffe o invänta på att klockan ska bli 13.00 så ska jag börja bege mig mot trafikskolan och ladda inför uppkörningen :) håll tummarna för mig!



Jag fyllde ju år i måndags oxå usch då så gammal man börjar bli :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!