★ ★ ★ Jag e bäst! ★ ★ ★

Första dan på *ny* gamla jobbet idag avklarat!
Fy bubblan vad skönt det var att jobba när man vet att man e fastanställd o slipper göra samma sak varje dag.
Idag var jag frukostvärdinna och det gick över förväntan, första gången för mig och jag blev ensam kvarlämnad på en gång med en lapp i handen bara över vad som skulle göras då det hade kört ihop sig o många var hemma med sjukt barn osv.
fick ju lite panik där ett tag måste jag erkänna då jag inte visste vars nånting var el vars allt skulle då det bara stod på lappen förbered frukost till nästa dag, gör lunch till personalen fixa iordning köket till kockarna,fixa baren m.m men med lite improvision och hårslitande gick det hela ganska smidigt :)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe o vänta på min kära som kommer hem alldeles snart


Oj oj kom ju på att desperata hemmafruar o cougar town kommer ikväll jej!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!