Grillning & Bikinis



Jag e såå glad att vi har sommar! Längtar till semestern så man kan hitta på massa bus :)
Fast den tar både jag o sambon först i augusti.

Jag beställde en bikini från nelly som jag inte ens kommer ihåg hur den ser ut fick avin först nu o kan hämta ut den imån försökte titta på nellys sida vad jag beställt men den fanns inte kvar där..
Oftast så brukar allt komma snabbt därifrån när man beställer men nu har jag väntat evigheter så de får väl bli en överaskning imån vad de e jag beställt :) den hette iaf nå rainbow el liknande :)

Nu ska jag hoppa i duschen o åka o shoppa lite innan jobbet kallar, jobbar 15.00-23.00 & imån oxå sen gör jag "helg"!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!