Blogg blogg blogg! :)

Guu så jag jobbar hinner ju inte ens blogga! får panik ;)
Trött efter jobbet o trött före o så ska man hinna med allt... men skönt!

Vet ni vad jag har fått??? jag fick mitt kökort jej :D vad glad jag e.
Och vad härligt väder det varit hela veckan, uppemot 30 grader varmt helt sjukt kom så plötsligt.

Skulle behöva göra nå middag men fantasin räcker inte till och så e det ju så varmt så man inte ens vill äta.. ska nog göra nå god sallad bara el nå varma mackor med tomat o mumma.
Jobbar hela helgen kväll igen för 3dje veckan i rad, hoppas verkligen jag får en ledig helg snart så man kan raitantajta lite.

Nu ska jag sörpla i mig te o coca-cola o inhalera lite nikotin (som jag verkligen planerar på att sluta) giv mig styrka haha snart säger jag alltid.

Ha en jätte fin kväll alla


Äntligen fick jag min efterlängtade sommar o självklart kortet då ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!