Vinter & Snö

Jag tycker det räcker med snö nu! Har snöat non stop i 3dagar nu igen, börjar bli något less.
Känner mig lite uttråkad oxå, ids inte gå ut i ovädret men orkar inte bara sitta hemma heller, dilemma.


Tur så kommer älskling hem idag iaf slipper jag vara själv i huset, var så förbannat rädd igår natt då det lät som att nån var i vårat garage.
Hunden morrade o skällde mot tvättstugan (man går igenom tvättstugan in i garaget) till slut samla jag mod till mig o kastade in hunden före mig o gick o såg efter men såg inget.
Sambon hade glömt o låsa garageporten jag hoppas verkligen de inte var nån där usch.


Jahap så blir det inge desperate ikväll då när CSI triologin e på gång :-( får försöka hitta på nå annat bus under tiden.
Ska tusan åka o sola lite idag känner mig så blek o vit, blir kanske lite piggare o gladare av lite fusk solning.
Blir en kort vecka oxå :-) tänkte åka över påsk till stugan men e inte helt säker då de ligger mitt ute i ingenstans och jag e inte direkt någon skogsmänniska!
Sist vi var dit började jag gråta efter 1 timme då telefonen inte funkade o det fanns massa kryp o renar haha men vi stannade 3 dagar o jag vande mig o tyckte det var ganska mysigt o bara ligga o sola o bada ute bastu,dricka öl o äta korv
.
Inget jag gärna gör allt för ofta :-D

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!