Jet night Slog klackarna i taket!

Hjälp vilken rolig helg vi hade!
Helt sjukt :-) var ut på stan med lottis o hennes kille samt min sambo... tror de blev nån drink för mycket.
Lega o sov hela dagen igår åt bara pizza och såg johan falk på kvällen,de var det enda jag åstadkom haha.


Jag & Lottis "nyktra"                Honey bunny           Me sitter snällt med
&                                                                           mina nya skor när
otroligt skötsamma                                               Eeva fixar me mitt hår


Me & Lottis




Kan nån förklara till mig hur bloggen egentligen funkar?? bilderna blir på så konstiga ställen o det går inte o skriva som breved dom hmmm usch vad jag e dåliga på datorer o grejs..


Idag har jag faktiskt inte fått så jätte mycke gjort heller varit lite skakis o bakis, kroppen börjar nog bli för gammal för sånt här nattliv haha.
Näe nu lite nikotin o dax o nanna så man orkar med allt imån.


Sommar sommar sommar längtar så






























Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!