"Plugget"

Hjälp jag har ingen dator!
Nätet har suckat el nå liknande hemma har hållt på och bli galen, e redan andra dan idag.
Tur för att plugget finns skulle ju vara helt utan annars.

Hihi kom ihåg o sätta korven i soppan den här gången alla var ganska förvånade av att det faktiskt blev korvsoppa för en gångs skull haha.
Igår satt jag o min kompis o bara myste o drack nån öl o snacka skit var så trevligt o göra det för en gångs skull! länge sen sist känns det som vi, såg ju givetvis grey`s anatomy of course den får man ju inte missa hur trevligt man än har det :-)
Idag tänkte jag att man kanske skulle ta o åka till the mall o shoppa lite pirrar riktigt i fingrarna o bränner i börsen måste slösa slösa slösa i love shopping!
Skor e de bästa som finns har riktig sko fetisch ( hur tusan man nu stavar det då).
Hittat helt fantastiska nya stövlar o min kära sambo köpte nya overknee stövlar nåt mig <3 lycklig <3.
Har skor så¨de räcker och blir över har tom tappat räkningen på dom, sambon e lite irriterad då dom ligger överallt i huset o jag vet aldrig vilka jag ska ha på mig haha går runt där hemma som en galning o povar alla skor hela tiden.

Förbannat sitter och gör bokförning och har fått göra om hela skiten flera gånger o nu märkte jag än en gång att jag missat ett jäkla konto på 300kr i början så de e bara o radera o böja om från början! gah tusan oxå varför går det inte bara o fylla i efteråt??
Nåh inte så mycke o göra åt det inte.


Sommar sommar sommar

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!