Onsdag? snurrig

Oj vad snurrig jag var idag helt dag blind måste bero på att desperata hemmafruar inte kom igår på tv ;-)
Det snöar fortfarande non stop här, och jag som var så glad ett tag där att våren har kommit men tji fick jag för de!
Skulle behöva plugga lite men känner bara att måste jag? :-)
Sökte jobb på el-giganten idag haha jag vet inte ett dyft om hemelektronik o sånt, just o just att jag fattar hur man sätter igång en dator o hur man byter kanal på tv:n.
Nåh de skadar ju inte att söka de värsta som kan hända e väl att man får ett nej bara.

Har varit ledig nu ett tag o börjar känna att jag behöver jobba men de e ont om jobb pass nu, jobbar ju bara extra på hotellet men brukar få så jag klarar mig bra.

Längtar till på lördag när lillprinsessan
kommer hem                                                                                       
saknar henne så otroligt mycke redan.



Nu ska jag ta en kopp kaffe o börja plugga lite så man får ur världen det :-)

Sommar sommar sommar


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!