Ledig ( jag skolkar)

Idag e jag ledig från både jobb och plugg, eller egentligen så skolkar jag faktiskt eftersom att jag redan hunnit göra en veckas arbete på 2 dagar så jag tänkte passa på att städa här hemma och måla o tapetsera :-) ska bli skoj.
De e ta mig f*n omöjligt att hitta fint turkosa gardiner så jag får väl ge upp tanken om turkost till vardagsrummet o har ställt in mig på sån där ljusblå tror de heter ljungblå men e ej säker, måste få upp lite färg känns ju så beige.

Usch då sitter och ringer sjukan måste gå o ta ett cellprov o ser inte alls framemot det blää... men vad gör man.
Nog e det ju konstigt att dom har telefon tider men svarar ändå inte i telefon dom tiderna.
40min senare: jej dom svara :-)

Nu lite mer kaffe o frukost sen börja fixa här hemma.

Sommar sommar sommar

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!