Köksdrömmar & inredning allmänt

Sitter på nätet o letar efter kök lättar sagt en gjort då jag e helt iq-befriad vad gäller o söka grejjer på internet o mig kallar man betongbarn hmmmm...snarare skogsmulle utan like :-D






Hittade dock en sida som heter köksportalen där det finns massa tips o ideèr på olika slags kök, i`m in heaven! helt fantastiska kök som finns jag e ju en köksmänniska och badrum skit i resten :-) ne skämt åsido men kök o badrum e ju de viktigaste i huset fräscht ska de var o stort o luftigt.
Vill ha ett kök där v-rum o kök går i ett då man umgås mycke i båda rummen och de e mer praktiskt än att ha massa små rum överallt.

Jisses vad de finns mycke o välja på o mycke o tänk på! kanske ska anlita nån som kan de här med kök o säga bara vad de e man e ute efter så kanske man får lite förslag o hjälp på traven.... värt att tänka på helt klart.
Marbodal har sååå fiina kök hjälp mig vill ha nu!
Usch då så jag började sakna min sambo <3 lite jobbigt ibland att vara gräsänka några dagar i veckan (max 2dar :-D men ändå) e ju så krävande av mig o vill ha han hemma varje kväll men snart hoppas jag bara han får nytt jobb så slipper han pendla hela tiden.
Vars tusan hittar man fler kök har googlat men vill ha mer mer mer... :-)

Gardiner måste jag hitta nånstans ifrån fått en dill att jag ska ha turkost i v-rummet tills vidare då de e en så skön färg men hittar ingenstans inte ens ikea har det :-S nå nånstans ska jag väl hitta.

Tusan vad jag vill göra om här hemma o börja repa men måste ta en sak i taget håller på med hallarna nu men har inte ens kommit på vad jag ska ha för tapeter o färger där e alldeles för virrig ibland...
Arg finska som har för bråttom även om jag aldrig ens bott i finland :-D från de ena till de andra hmm....
Näe kika lite på kök o badrum en stund till sen e de dax för dusch o nanna.


sommar sommar sommar längtar så


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!