I need coffeé

Måndag vilken seg dag, suttit och läst bokförning nu i 6 timmar ögona börjar gå i kors ... trallar runt mellan varven o känns som myror i baken ;-)

Behöver verkligen en liten kopp              
kaffe så man håller sig vaken och inte gör allt för stora missar :-).
Vilken härlig helg vi haft med så himlas fint väder soligt soligt o på morgonen kvittrade fåglarna, börjar verkligen kännas som vår snart!

Är ensam igen då lill hjärtat åkte till sin pappa och älsklingen åkte och jobba, fast jag måste ju vara ärlig ibland e det så himla skönt att få en stund bara för sig själv.
Fast man saknar ju liv o rörelse efter ett litet tag.

I morgon ska jag börja plugga lite ekonomi och sånt och så ska jag även gå på en rekrytering på ett av hotellen här vilket ska bli roligt även om jag nu redan har ett jobb så skadar det ju inte att checka läget o se hur det verkar då jag gillar servering och catering.

Frissa måste jag boka! mitt hår e som en risbuske el liknande hade löshår ett tag o de förstörde ju hela mitt hår huuu ryser bara jag tänker på hur mycket hår jag tappa o som gick av jag grät i 2veckor haha :-D stackars min sambo han visste inte riktigt vad han skulle göra :-D
Fast nu har håret vuxit till sig lite ( e ett par månader sen) o blivit ganska fint igen men måste ändå fixa lite... nu när man törs låta nån röra i det igen.

Näe nu lite kaffe o fortsätta med bokförningen.


Sommar sommar sommar



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!