En sån där lista... igen ;-)

Namn -Marissa
Bor -  Haparanda
Syskon – 1syster 1 bror
Ålder – 24
Född -   10 maj 1985
Ögonfärg – Grön/brun
Längd -  167 cm
Höger eller vänsterhänt – Höger
Stjärntecken – Oxe
Hårfärg - Slingat
Födelseort – Eskilstuna
Låt -  Just nu Nomy- cocain
Saknar – Mina kära
Kläder - Nu? Pyjamas ff :-)
Mat – Hmmm
Göra sen – Plugga o städa
Godis – Choklad

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp – Nej
Tycker du om godis? - Ja absolut
Hur många gånger i veckan äter du godis – Oj oj ofta
Äter du oftast nyttig mat – Hmm, njaa nää
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra -Ja, det gör jag ofta.
Är du nöjd med ditt förnamn – Ja
Tycker du att du själv är smart – Vissa dagar mer andra lite mindre
Vad är det sämsta hos dig – E så envis
Vad är det bästa hos dig -  Allt
Har du bra självförtroende – Jepp Bra självkänsla och hyfsat självförtroende.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Den är ju på dygnet runt så dom timmarna går nog inte att räkna.
Du tycker om att vara med det andra könet? -  Absolut.
Känner du grannar: Ja, några
Gillade du skolan: Så där.
Har du någon gång skolkat – Har hänt mer än en gång
Spelar du något instrument – Nej.
Sporter/aktiviteter har du gått i – Ridskola
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – Varje gång jag går förbi en.
Tycker du om djur – Ja.

BRUKAR DU…
Sova – Haha jo.
Ta mediciner du inte borde ta – Nej.
Röka – Ja
Klä dig i svart -ibland
Lita på folk -  Ja & Nej
Drömma mardrömmar –Ganska ofta faktiskt
Gå i skolan – Nej.
Gå i kyrkan – Nej.
Ljuga -  Jag ljuger inte jag berättar bara inte sanningen ;-)

HAR DU…
För många vänner? Kan man ha för många?
Någon psykisk sjukdom? Allt som kan tänkas
Skadat någon? -  Fysiskt eller psykiskt? Fysiskt: Hmm, ja men det var lääänge sen. Psykiskt? Förmodligen.
Färgat håret – Ja
Några piercnings – Öron, ögonbryn
Några tatueringar – En
En dator – Jepps
Gjort bort dig rejält? – Jadå allt för ofta :-D

ÄR DU…
Snäll – Ja.
Snygg – Ja
Söt – Söt o söt räcker inte snygg?
Kort – ganska normal tror jag
Klantig - HAha JA
Singel – Nej
Isåfall Med Vem – ?


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!