Tröttare än tröttis



Jisses vad trött jag e idag.
Kom hem från jobbet redan klockan 12, kändes hur löjligt som helst även om jag redan hunnit få en nästan full dag :) jätte konstigt kändes det.
Blir nog samma i morgon jobbar frulle nu tio dagar.

Var nyss en sväng med Eva o fika på ABC o så var vi o åkte pilluralli "cruisa" på stan o körde lite rally med folk, nice o komma bort hemmifrån lite mellan varven.
Sen var vi o käka pizza till kvällsmat :) känner mig väldans nyttig hihi.

Jej imån kommer lönen! Ska åka o shoppa lite med Marika hade vi tänkt hoppas man hittar nåt fint har varit ganska dåligt utbud nu senaste tiden förra veckan hittade jag bara en ynka liten topp! skandalöst!!! Men snygg var den :)

Nu duscha o sen börja göra sig färdig för natten så jag orkar upp till 4.00 igen.

Natti natti



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!