Tatto`s

Äntligen ska jag fixa min tatuering!
Har kommit en ny tatuerare till stan, han hade öppning igår.
Var dit o visa min inte allt för fina tatuering som jag tänkt fixa nu ett par år men aldrig blivit av, han skulle fixa den o de blev inte dyrt heller bara ynka 1000 spänn så jag slår till :)
Hoppas den blir bra nu.
Ska föreställa lotus blommor men njaa vad ska jag säga ser ut som kladd bara.
Tänkte boka tid till nästa vecka kanske, lite svårt när jag jobbar som jag gör o han har bara öppet mån-fre.



Sicken tur jag inte gjorde den större som planen egentligen var.
Den skulle gå ner längs ryggen men när jag såg hur den såg ut ville jag inte fortsätta med den.


Gaahhh vad spännande Grey`s anatomy var!
Bölade som en 5åring :D
Längtar tills nästa säsong börjar ( i got no life ;) )

Näe nu måste jag gå o väcka lillan så jag hinner i tid till jobbet!
Strax börjar 4dagars ledighet JEJ .

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!