♥ Sol ♥

Oj var ett tag sen sist jag var hit.
Haft så mycke att göra hela tiden... Kissen var vi tvungna att avliva för några dagar sen :( han blev inte bättre av medicinerna, jätte lessna e vi.
Men nu slipper han ha ont iaf nå mer :(

Imån fyller min lilla prinsessa 5år! Shit vad tiden går fort.
Ska kalasa lite på söndag o mumsa tårta o massa gottit :) idag ska vi ordna en liten begravning åt kisse på gården då jossa e helt knäckt, hon vill ta hand om graven o sätta blommor o sånt o de tycker jag att e bra att hon vill.

Jag e ledig idag för första gången på länge igen känns det som o solen lyser! kan de bli bättre? :)
Tänkte fixa lite på gården o kanske tvätta lite fönster ser ju knappt ut haha e inte så husmoderlig av mig.
Jag gjorde en blommbänk oxå för några dagar sen alldeles själv! *stolt*  ;) fast blommorna jag satte dit ser inte ut att överleva men ett gott försök var de iaf hihi.

Sitter o nätshoppar lite i brist på annat på bubbelroom men hittar inte riktigt nå idag som faller mig i smaken.
Nån som har nå tips på bra sidor på nätet med snygga kläder? förutom nelly då.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!