Onsdag morgon

Go morron.
Vilket dåligt väder vi har idag. Regnar o blåser så idag tänkte jag ha en ordentlig städ dag.
Ska byta lite gardiner o mattor.
Igår var jag så himla trött så jag somnade redan lite före 22 o vaknade först vid 9 idag heh.

Känns jätte konstigt att vara hemma bara nu när lillan e sjuk, har ju blivit miljöskadad o vill bara jobba! Aldrig blir man nöjd ;)

Tänkte ringa min kära syster idag som jag & sessan saknar o fråga när hon kommer hit o hälsar på oss men så kom jag ju på att hon e i norge så de går inte att ringa.
Får vänta o se om jag råkar vara inloggad på fejjan samtidigt med henne :)

Ska slänga både mig själv o jossa i duschen här alldeles strax o åka o köpa nya örhängen.
Uppdaterar mer senare o kanske nå skoj oxå :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!