Midsommarn & ny start på veckan

Jej äntligen e måndagen avklarad :)
Vilken rusch på jobbet, jag och Teres en arbetskompis fick springa som galningar fram o tillbaka hela dagen... stressigt värre men kul :)

Hade en väldans mysig midsommar o hände något speciellt som jag inte tänker berätta riktigt ännu men inom kort hihi.

Mumsa i oss massa gott o givetvis slank de ner en o annan öl oxå :)




Och jordgubbar så klart!!



Vi solade hela dan typ fast först var vi o shoppa lite utemöbler som vi tänkt köpa nu ett bra tag men inte hunnit (rättare sagt bara inte gjort) o så köpte vi en liten pol oxå :)
Sessan o grann kidsen gillade o skvätta där lite, jag däremot tyckte de var svin kallt bokstavligt talat o total vägrade sätta foten dit haha.... badkruka som jag e.




Våra nya outdoor möbler :)



O Eeva bara  röker som vanligt :D bläää ;)

Nu ska jag börja göra lite lasagne till middag min kära man e snart hemma

(¯`♥´¯) (¯`♥´¯)(¯`♥´¯)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!