Kisse var förgiftad!

Var till veterinären igår med lilla kisse misse.
Han hade blivit förgiftad men dom kunde inte säga med vad då han var så illa däran att dom var akut tvungna att ge han massa sprutor så dom hann inte börja ta prover annars hade han hunnit dö.
Pratade med en bekant just o hennes bror bor i samma område som vi, hennes brors hund hade blivit förgiftad förra veckan o nästan dött.
Idag ska jag gå till polisen o försöka göra en anmälan!
Inte för att dom säkert kan göra så mycke men då kommer de ut i tidningarna iaf o förhoppningsvis e de nån som vet vem som lägger ut skiten här.

E ju mest rädd för alla våra ungar här i kvarteret när dom gräver överallt o pillar o har sig o sen sätter fingrarna i munnen.
De e ju livsfarligt.
Dessutom e de djurplågeri o kostar djurägarna skit mycke.
Jag svär att när jag får reda på vem som satt ut gift här ska jag trycka upp/ner gifte i den personen så långt de bara går.




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!