Kisse misse ♥

Min lilla kisse e sjuk :( säkert därför den pissat inne oxå... fy så lessen jag e.
Måste till veterinären med den idag men dom öppnar ju så sent, misstänker starkt att den fått i sig råttgift :(
En av grannarna berättade att andra katter blivit sjuka o dött av råttgift här i området, att de e nån som hatar katter som sätter ut sånt... fy fan för sånt säger jag då bara!
Ska mata dom med råttgift om de e de katten har o jag får reda på vem som satt ut det...
E ju min lilla bebis haft han i flera år.
Han har bara lega på ett o samma ställe i några dagar o äter inget o ser helt borta ut, jag trodde först han bara var så himlas trött när han e ute så mycket, men han ser jätte konstig o sjuk ut o orkar inte ens jama, ramlade ner från soffan nyss oxå när han försökte ställa sig upp.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!