Hipp hipp hurra!

För de var min prinsessas födelsedag!



Redan hela 5 år, tusan vad tiden går fort :)
Super roligt o mysig dag hade vi igår med vänner o familj.
Jossa fick ett "hårfärgnings system" för barn detta e slut resultatet :



Ja må hon leva ja må hon leva :)







Jag har ett dilemma!
Jag hade en hund för ungefär 1år sen som jag var tvungen att ge bort för han trivdes inte i lägenhet o de var svårt för mig o få motionerat han ordentligt varje dag när jag hade lill tjejen.
Nu frågade han som tog honom om jag skulle kunna tänka mig o ta tebax han... han ska åka till norge o jobba o kan då tyvärr inte ha kvar honom.
Han e så jätte fin hund o vill verkligen ta tebax han o jag har alltid ångrat att jag gav bort han.
Men vi har en tik som e av helt annan ras än han (han e blandis 50%schäfer 50% husky) o världens snällaste.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Bor ju i hus nu med nära till naturen, skulle vara perfekt för han.
Men samtidigt så har den ju bott hos nån annan så jag vet ju egentligen inte hur han e nå mer o om han fått dåliga vanor,var världens lydigaste när jag hade honom.....
Bläää vad svårt måste nog fundera över det ordentligt så jag inte gör nå förhastat...

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!