Härliga sol!

Jiii vad fint väder det e idag!!
Sista lediga dagen så börjar ett långt arbetspass på 10 dagar.
Varit skit väder hela helgen of course när jag varit ledig, blåst o regnat stup i kvarten.
Vaknade i morse klockan 7 o första tanken som slog mig var CRAP nu har jag försovit mig!! ajajaja.
Studsade upp fortare än kvickt o börja svamla runt o stressa som en galning ända tills jag fick nog o stannade upp en sväng o skulle andas lite, märkte sedan att damn jag e ju ledig ännu idag! :D
Sicke tur annars hade nog alla gäster på hotellet fått gå sura o hungriga, inte bra o försova sig från frullen ingen vet ju att man inte e där föräns vid sju tiden när resten av restaurang folket börjar droppa in.

Idag tänkte jag bara ligga o mysa i solen med en bra bok i ena handen o en glass i den andra



Mari Jungstedts böcker e ju helt fantastiskt bra!
Kan knappt slita mig från böckerna, e ju lite av en bokmal även om jag inte läst något på ett bra tag nu.
Rekomenderar starkt hennes böcker åt alla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!