★Nattkneg★

Ja ni... mycke kan man säga om mig men inte att jag e nån receptionist el nattmänniska :D haha kaos på hotellet när knäppa jag jobbar haha :)
Lyckades på nå höger losta ett rum som jag just hyrde ut hmmm vart den försvann har jag ingen aning om det får nog kära Pia ta hand om på morgonen heh.

Trött o svettig e jag oxå luktar säkert gott o 3 nätter kvar efter denna.
Hoppas på lite sömn när jag väl kommer hem.
Sitter just o dricker kaffe så jag ska piggna till lite grann o orka ta tag i alla sysslor jag har.

Smakar lite si o så med kaffe som stått ett par timmar :)

Var ledig förra helgen o skönt var det hade massa planer men inget gick i lås, inte ens bio (Twilight) blev det även fast jag väntat o väntat men den kommer ju säkert ut på dvd när som helst nu...förhoppningsvis.

Vad dålig jag blivit på o blogga men haft så mycket annat hela tiden.
Nu ska jag fortsätta "jobba" men go natt med er alla


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!