Myyyys med...

Åska!
Hör hur de bullrar så de e nog inte så långt härifrån...
Hade ju hellre haft sol men åska e ju oxå mys o rensar luften :)
Idag e de den tysta manifestationen för utsatta barn och jag bär vitt på mig och tänkte även tända några ljus.
Har skänkt lite pengar oxå o hoppas att fler gör det.

Sitter just o färgar håret tänkte sen åka o kika om de e nån drop in som har tid o slänga på mig några slingor idag :)
Hoppas hoppas :)

Imån åker jag o älskling till stugan, ska bli såå skönt! Tror jag :D elr så får jag ångest o börjar lipa av att de finns mygg o massa mördar djur där ( renar) hihi :)

Längtar till jobbet! som tusan, skit trist o bara sitta hemma men fick tag på en b-vakt några timmar så jag kan åka till frissan .

Tjingeling

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!