Jag vart ju..

Nästan rädd!
Har inte tagit in mig på bloggen på flera dagar :O
Våran dator e knäpp igen o så håller nätet på o tjorvar oxå hela tiden, men nu hoppas jag den ska funka som vanligt igen.

Apropå bikinis hör ni: vars hittar man bikinis för fullvuxna o inte för barn??
I`m in chock har letat flera månader efter en bikini som går på mig (Alltså överdel).
Trott att det e omöjligt då dom bara gör inimini bikini nu förtiden.
En kvinna har faktiskt bröst o inte bara nipplar o gömma,
för att inte tala om ifa man fött barn o kanske ammat oxå så då står dom ju inte direkt som strutar nå mer inte haha.
huh helt svettig efter sökandet men nu äntligen hitta jag ett par som går jej :)
Annars ser de ju ut som mummeli bh.s direkt när kupan överstiger A .

Jag e jätte hungrig men vet inte riktigt vad jag ska koka ihop... funderar på o överlåta det till sambon min när han kommer hem :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!