Härliga sol ♥

Så himla fint väder vi har idag!!
Hade gärna legat ute o bara stekt då jobbet börjar imån igen men har inte tid :( Måste städa o tvätta samt hjälpa Eva o flytta.

Har redan varit med henne o fört lite små grejer men har ingen dragkrok på bilen så de går så sakta lika o vänta tills resten av högen kommer med större bilar :)

Hade sån jäkla inspiration till allt möjligt i morse men plötsligt försvann de o jag vill bara ligga o lata mig i solen med en bra bok!
Ska nog göra det en stund för jag måste vänta på Ville innan de bär av till Eva igen så där har jag dötid ca 1 timme :)
Ska hänga ut tvätten först o slå på en ny maskin o plocka lite små grejer.

Igår ville tvättmaskinen inte riktigt vara med forsa vatten ur den på golvet o allt blev blött, honey var inte så där jätte glad o gick runt o svärde o jämrade sig :D
Men nu e de fixat hihi.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!