Go morron :)

Vaknade alldeles just, fortfarande helt yr i bollen sitter jag o försöker dricka mitt morgon kaffe :)
Hann inte skriva igår något o kände att de hade nog bara blivit massa gnäll isf.
Morgonen börjad inte så bra med lite intriger o smått & gott.

Rätt mig om jag har fel:
Respekt e väl något man förtjänar, inte något som automatiskt kommer med åldern?
Ska inte ha nån betydelse om man e 80 el 18.
O bara för att man e äldre har man väl ingen rätt o försöka trampa på den som e yngre o få den känna sig värdelös??
Min åsikt iaf o jag biter då jäkla ifrån på en gång när nån försöker oavsett ålder o det har absolut inget med respekt/respektlöshet att göra.
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Idag börjar jag jobba först klo 17.00, blir o jobba i baren ända tills på lördag.
Hoppas de blir en lugn lördag kväll så jag kan gå ifrån lite tidigare för sen på söndag har jag frukost o måste stiga upp vid 5 på morgonen.

 


Jätte fint väder har vi igen!
Ska lägga mig ute på gården o sola o läsa mitt nyaste fynd av Mari Jungstedt Den dubbla tystnaden.
Skit bra e den :)
O så ska jag försöka städa lite om tiden räcker till.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!