Day 4/4

Fin bild på vårat hotell



Bara 5 timmar kvar att jobba sen gör jag helg! :)

Idag har det varit ganska lugnt igen för vi har helt fullbokat så kan inte sälja några rum heller men tiden har gått ganska snabbt då vi hade trubadur i baren så jag hade liv o rörelse kring mig :)
Och så har det varit ganska många som bokat rum på ett annat hotell som kommit hit sen pga dålig service på de andra stället.

Känner mig fortfarande helt nere och har nog inte smält det som hänt.
De e så overkligt.
Tänker hela tiden på choppe o hans familj, finns inga ord tillräckligt stora för att få bort den smärta som dom känner.

Ska försöka få i mig en kopp kaffe och börja jobba lite smått och kanske äta lite oxå börjar känna mig smått hungrig.

Trevlig helg allihop!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!